لباس های لاغری و گن ها

ساخت وبلاگ

گن های لاغری ساعت شنی تاپی و کمری09386932322

 

 

تابستان یکی از زیباترین فصل های سال است. شما به تعطیلات می روید ، می توانید وقت آزاد خود را اختصاص دهید ، لباس های سبک بپوشید که شکل ها و بدن را نشان می دهد. برای کسانی که عاشق دریا هستند ، بالاخره زمان آن رسیده است که لباس شنا شما را بپوشانید و بتوانید از حمام آفتاب استفاده کنید. اما در اینجا ، مشکلات آغاز می شود. بعد از ماهها تمرین به منظور بهبود ظاهر خود ، شما با کمی بیکن بیشتر یا با باسنهایی که آن چیزی نیست که دوست دارید ، به لباس لباس آمده اید.

پاها بعد از ساعت ها تمرین کاملاً تنفس دیده نمی شوند. زمان می گذرد و زمان رفتن به دریا نزدیک می شود. در این مرحله چه باید کرد؟ دلسرد نشو سرانجام محصولی به صورت آنلاین عرضه می شود که نه تنها به شما امکان می دهد با سر لباس نگه دارید با تست لباس بپوشید بلکه مدت زمان تمرین شما را برای مناسب ماندن کاهش می دهد.

سرانجام در ایتالیا وارد X-Shaper شد ، گن ساعت شنی و ماساژ که به لطف کاربرد مداوم آن ، به شما این امکان را می دهد که نه تنها از نظر ظاهری بدن ، بلکه از منظر سالم نیز مزایای عظیمی داشته باشید.

اصولی که سیستم گن ساعت شنی لاتکس بر اساس آن بنا شده است چیست؟ چرا تعداد بیشتری از مردم ، زن و مرد ، این محصول را خریداری می کنند و بدون آن کار نمی کنند؟ در زیر نحوه کارکرد آن ، فوایدی را که بر بدن شما و نظرات کسانی که نه تنها آن را خریداری کرده اند ، بلکه کسانی که روزانه آن را می پوشند ، تعیین می کند ، خواهیم تحلیل.

زن ، بدون شک می توانم بگویم که یافتن بهترین باند لاغری شکم و باسن می تواند زندگی ما را تغییر دهد!

و در مورد مردان چه؟ چه تعداد از شما با خط کمر بسیار فراوان مبارزه می کنید؟

چربی شکم می تواند یک مشکل واقعاً بزرگ باشد: پوشیدن لباس های مورد نظر یا بدتر از آن ، لباس شنا را دشوار می کند ، در غیر اینصورت غیرممکن.

پوشیدن باند پشتیبانی ممکن است به عنوان یک راه حل مناسب برای کاهش چربی های سرسخت معده به نظر برسد ، اما نتایج فقط موقت هستند!

باند مهار پوششی از جنس نئوپرن است که به منظور کاهش محیط اطراف تنه از طریق فشرده سازی سلولهای چربی طراحی شده است.

پوشیدن باند پشتیبانی در طول تمرینات ورزشی می تواند به شما در از دست دادن سانتیمتر کمک کند ، اما سلول های چربی پس از جدا شدن باند به حالت عادی باز می گردند.

برای داشتن شکم صاف و شکل باریک تر ، برخی از افراد رژیم کاهش وزن را انتخاب می کنند ، در حالی که برخی دیگر استفاده از  گن ساعت شنی ارزان قیمت را انتخاب می کنند. البته برای نتایج قطعی و سریع ، استفاده از قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای  باید علاوه بر یک رژیم غذایی سالم ، متنوع و متعادل و به موازات تمرین یک ورزش باشد. علاوه بر تقویت ماهیچه ها ، گن ساعت شنی جلیقه ای اصل برای سوزاندن کالری نیز ایده آل است.

اما انواع مختلف  مرکز پخش گن ساعت شنی چیست؟ مزایا و مضرات چنین تجهیزات چیست؟ چگونه از آنها استفاده می شود؟ آیا نتایج به سرعت قابل مشاهده است؟ بهترین مارک گن ساعت شنی لاغری کدامند؟ تمام پاسخ های این سؤالات در این مقاله است!

 


درعوض پوشیدن نوار لاغری برای شکم و باسن در زیر لباس هنگام ورزش به افزایش تولید عرق و از بین رفتن مایعات و در نتیجه وزن کمک می کند.

اگر هنگام انجام فعالیتهای قلبی عروقی از  خرید حضوری گن ساعت شنی در اطراف معده خود استفاده می کنید ، این امر به افزایش درجه حرارت بدن کمک می کند ، عرق بیشتری تولید خواهید کرد زیرا بدن شما برای "خنک شدن" و بازگشت به دمای معمولی همه کارها را انجام می دهد.

اما هرگز فراموش نکنید که در طول ورزش آبرسان باشید ، زیرا متخصصان ، دانشمندان و دانشمندان تکرار می کنند: هیدراته ماندن برای عملکردهای طبیعی بدن و برای حداکثر عملکرد بدنی ضروری است.

چی بهتره؟ مایعات معرفی شده باعث می شود عرق بیشتری تولید کنید و بنابراین مایعات دیگر را از دست می دهید

ژانویه 2020 کاهش وزن
تاثیر گن ساعت شنی یک راه حل خوب لاغری برای تصفیه شکل است؟

برای داشتن شکم صاف و شکل باریک تر ، برخی از افراد رژیم کاهش وزن را انتخاب می کنند ، در حالی که برخی دیگر استفاده از  قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا را انتخاب می کنند. البته برای نتایج قطعی و سریع ، استفاده از کمربند لاغری باید علاوه بر یک رژیم غذایی سالم ، متنوع و متعادل و به موازات تمرین یک ورزش باشد. علاوه بر تقویت ماهیچه ها ،  گن ساعت شن اصل برای سوزاندن کالری نیز ایده آل است.

اما انواع مختلف شکمبند ساعت شنی چیست؟ مزایا و مضرات چنین تجهیزات چیست؟ چگونه از آنها استفاده می شود؟ آیا نتایج به سرعت قابل مشاهده است؟ بهترین گن ساعت شنی تاپی کدامند؟ تمام پاسخ های این سؤالات در این مقاله است!

گن لاغری ساعت شنی نواری است که به دور کمر در ناحیه شکم چسبانده می شود ، به عنوان مثال با استفاده از بستن velcro. بر روی این کمربند می توان الکترودهایی نصب کرد که در تماس با پوست ، شوک الکتریکی می فرستند تا ماهیچه ها به طور طبیعی کار کنند. برخی از مدل ها باعث می شوند شما عرق کنید تا آب اضافی بدن از آن به نام کمربندهای عرق خارج شود. به لطف  گن لاغری شکم و پهلو می توان نواحی مختلف بدن را تحریک کرد: شکم ، ران ، باسن ، باسن و پشت. با گن ساعت شنی مردانه می توان چربی را از بین برد و ماهیچه ها را تقویت کرد.

گن ساعت شنی برای زیر لباس مجلسی برای چه کسی طراحی شده است؟

گن ساعت شنی ارزان  برای زنان و مردان در نظر گرفته شده است. اکثر مدل ها یونیکس هستند و قابل استفاده برای آقایان و خانم ها هستند. از طرف دیگر ، هنگام خرید ، مشخصات مدل انتخابی را با دقت بررسی کنید ، زیرا برخی از اشکال کمربند با مورفولوژی زن یا برعکس مرد مطابقت دارند.

به صورت آنلاین تعداد زیادی محصول وجود دارد که عملکرد آنها باعث کاهش کمر می شود. اما هیچ کس مانند  گن ساعت شنی کمری نیست که نه تنها اثر لاغری ایجاد می کند بلکه گرم کننده و ماساژ دهنده آن نیز هست. همه در یک محصول. همانطور که مشخص شد کمربند ساده ای است که باید در اطراف کمر ، باسن و پاها قرار گیرد. به لطف یک سیستم الکترونیکی که در داخل و یک ریموت کنترل راحت قرار دارد ، می توان عملکردهای مختلف محصول را تنظیم کرد. X-Shaper بسیار کاربردی ، آسان برای قرار دادن و جدا کردن است. شستشوی این مورد در مدت زمان کوتاهی به لطف پارچه سبک امکان پذیر است و سپس ادامه آن را بپوشید. این امکان وجود دارد که در هر مکانی انجام شود ، حتی در تعطیلات نیز می تواند شما را دنبال کند تا از این طریق تمرین خود را از دست ندهید ، یا به راحتی در یک کیف دستی نگهداری کنید. این محصول روی باتری کار می کند و نیازی به برق ندارد. فناوری نوآورانه و ترکیب سه عنصر ، ماساژ ، لرزش و گرمایش به شما کمک می کند تا این کمربند تأثیر بی نظیری روی بدن شما بگذارد.

 

گن ساعت شنی کمری اورجینال ،قیمت عالی

گن های لاغری اسلیم لیفت بسیار با کیفیت هستند

لباس های لاغری و گن ها...
ما را در سایت لباس های لاغری و گن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران saatsheni24 بازدید : 151 تاريخ : يکشنبه 29 تير 1399 ساعت: 18:24

خرید گن های ساعت شنی لاتکس اصل کلمبیا و چینی 09386932322


نحوه انتخاب کرست برای لاغر شدن در کمر

گن ساعت شنی تاپی - این مورد از لباس های زنانه شیک فقط از نظر بصری صحیح است و کاهش وزن روی آنها تاثیری ندارد. دکوراسیون ویژه تراهیت های مختلف همچنین باعث ایجاد چین و چروک می شود ، چربی اضافی را می سوزاند. این اثر به لطف اشباع خاص شکمبند ساعت شنی بافت tepidus حاصل می شود ، که گردش خون را افزایش می دهد ، باعث گرم شدن و عرق بدن می شود.

یک فروشگاه اینترنتی و لباس زیر زنانه انواع لباس لاغری را ارائه می دهد. انواع زیادی را از دست ندهید تا بهترین انتخاب خود را برای کاهش کمر کرست ، انتخاب کنند ، از قوانین ساده زیر استفاده کنید:

پارچه توجه ، برش گن ساعت شنی اصل. اصلاح محصول ارزش خرید در عکس را ندارد ، مهم است که لباس لمسی نرم و الاستیک را انتخاب کنید. تمام فلزات نباید تحت فشار روی پوست وارد تومور شوند. برای جلوگیری از سوزش پوستی ، یک کرست تراستی را که از کمر تنگ تر است ، 10-15 اینچ انتخاب کنید.

عرض خط توسط کمیته بسته شدن خط مشخص خواهد شد. قبل از خرید کرست ، آن را امتحان کنید. برای لاغر شدن شکم و ایجاد ناراحتی شدید کمر ، درد ، از لباس زیر انتخابی خود استفاده کنید. اگر محصول به داخل بدن بریده شد ، آن را بگیرید ، سایز ایجاد کنید یا یک سبک دیگر را انتخاب کنید.
هنگام انتخاب اثر سونا با  قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا ، آنرا با مخلوط مخصوص درمان کنید ، حتماً بررسی کنید که آیا ترکیبات آن باعث تحریک پوستی یا تحریکات آلرژیک پوست می شوند.
بین کمربند کرست محکم و گسترده ، اولویت اولویت قرار دارد. در این حالت ، تمام چین های چربی روی پوست به طور مساوی زیر محصول توزیع می شوند و با همان شدت ذوب می شوند.

بسیاری از شرکت ها در این مکمل تولید مشارکت دارند ، در اینجا برخی از آنها ذکر شده است:

باریک دور مناسب برای پوشیدن روزمره زنان و مردان ، لباس زیر نامرئی هستند.
راگو این محصول از مواد لمسی با کیفیت بالا ، نرم ، جاذب ، تنفس ساخته شده است.
کنترل کننده تاثیر گن ساعت شنی مجهز به درزهایی هستند که سیلیکون در آن وارد نمی شوند. شکل عالی نشستن ، حمل راحت.

طاهیت زنان
کرست لاغری

خرید حضوری گن ساعت شنی برای چین های چربی صاف در معده ، طرفین استفاده می شود. در ترکیب با تمرین تسکین دهنده ، با فشار دادن ناحیه تشکیل دهنده ، محصول مقابله می شود.  بهترین مارک گن ساعت شنی ارتوپدی را انتخاب کنید برای کاهش سریع وزن نباید از کمر 3-5 سانتی متر تجاوز کند ، در غیر این صورت ترافیک سنگین می تواند روی محصول پرتاب شود. کمربند کرست trahit در رنگهای مختلف (سفید ، کرم ، سیاه) ارائه شده است.

لاتکس

مرکز پخش گن ساعت شنی زنان برای کاهش وزن در بین خریداران آمریکایی و اروپایی بسیار محبوب است. این محصول از سه لایه تشکیل شده است:

خارج - لیکره. این تغییر شکل محصول را پشتیبانی نمی کند.
لاتکس متوسط ​​- طبیعی. با از بین بردن چین های چربی از مایعات ، اثر سونا را ایجاد می کند. نتیجه قابل توجه پس از 1-2 ماه.
پنبه داخلی یک تماس پوستی دلپذیر و اصلاح لباس راحتی زنانه را فراهم می کند.

 


کرست ورزشی

گن ساعت شنی جلیقه ای اصل تناسب اندام از لاستیک لاتکس کششی ساخته شده است که در حین تمرین در سالن بدن سازی و حفظ فرم مناسب ، در حرکات تداخل ایجاد نمی کند. محصول باید به اندازه ی کمر انتخاب شده باشد ، توصیه نمی شود آن را برای مدت طولانی بپوشید. اولین  گن ساعت شنی باید ورزشی پوشیده باشد: محصولات زیپ دار در ردیف اول قلاب و در روزهای اول به مدت 30 دقیقه بپوشید و به تدریج زمان را به 3-4 ساعت افزایش دهید. وقتی فهمیدید که به کرست عادت دارید ، به قلاب ردیف دوم بروید.

قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای


این مدل شگفت انگیز نه تنها با چربی اضافی مبارزه می کند ، بلکه باعث بهبود وضعیت بدن ، کشیدگی ، تقویت عضلات پشت ، شانه های خود را صاف می کند ، چین های آویزان پوست ، زیر بغل را برطرف می کند. پیراهن را کاملاً تضعیف کرد و در تمام بدن و حرکات آن آسیب ندید. این محصولات توسط کمپانی محبوب Hotex تولید می شود. هتل های دارای تاپ گن ساعت شنی ارزان قیمت در سه نسخه وجود دارد: بازوی بدون آستین ، کوتاه و بلند.
شکم لاغری مردانه

حتی بخشی از کرست در کمد لباس زنانه به حساب می آید ، اما مورد استفاده گسترده آن توسط آقایان است. خلاص شدن از شر کرشک های ضعیف مردانه آبجو aqualiculus رنگ تیره تر ایجاد کرد. این کلید علاوه بر سوزاندن چربی ، تأثیرات مثبت دیگری روی بدن دارد:

حمایت از آرام کردن عضلات ستون فقرات و ستون فقرات.
نگرش کارگردانی؛
به کمردرد کمک می کند.
جریان خون اضافی به عضلات شکمی را تقویت می کند.

نحوه پوشیدن گن ساعت شنی لاتکس
نحوه پوشیدن کرست

برای به دست آوردن نتیجه مورد انتظار ، قوانین کرست جوراب ساق بلند را دنبال کنید:

هرگز بند ناف را در یک نوروز نپوشید و بندها را محکم نکنید. باید بتوانید آزادانه حرکت کنید ، بنشینید ، دستان خود را بالا ببرید ، لاغر شوید و نفس بکشید.

توصیه می شود حداکثر 5 ساعت در روز لباس زیر کرست ترایتی را بپوشید. در دوران قاعدگی ، بهتر است لباس نپوشید ، به طور کلی تحت فشار رحم قرار نگیرید.
خوابیدن ، رقصیدن ، انجام فعالیتهای بدنی به درستی لنگرگاه انسداد غیرممکن است ، اندامهای داخلی در معرض اثرات مضر هستند.
برای جلوگیری از تحریک ، متخصصان پوست توصیه می کنند که پنبه یا ابریشم لطیف کرست را بپوشید.

گن ساعت شنی کمری برای  جمع کردن چربی های اضای شکم

https://www.hot-shapers.ir/product/hot-slimming-pants-shapers/

 

لباس های لاغری و گن ها...
ما را در سایت لباس های لاغری و گن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران saatsheni24 بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 23 تير 1399 ساعت: 18:25

گن های لاغری ساعت شنی تاپی و کمری09386932322

 

 

تابستان یکی از زیباترین فصل های سال است. شما به تعطیلات می روید ، می توانید وقت آزاد خود را اختصاص دهید ، لباس های سبک بپوشید که شکل ها و بدن را نشان می دهد. برای کسانی که عاشق دریا هستند ، بالاخره زمان آن رسیده است که لباس شنا شما را بپوشانید و بتوانید از حمام آفتاب استفاده کنید. اما در اینجا ، مشکلات آغاز می شود. بعد از ماهها تمرین به منظور بهبود ظاهر خود ، شما با کمی بیکن بیشتر یا با باسنهایی که آن چیزی نیست که دوست دارید ، به لباس لباس آمده اید.

پاها بعد از ساعت ها تمرین کاملاً تنفس دیده نمی شوند. زمان می گذرد و زمان رفتن به دریا نزدیک می شود. در این مرحله چه باید کرد؟ دلسرد نشو سرانجام محصولی به صورت آنلاین عرضه می شود که نه تنها به شما امکان می دهد با سر لباس نگه دارید با تست لباس بپوشید بلکه مدت زمان تمرین شما را برای مناسب ماندن کاهش می دهد.

سرانجام در ایتالیا وارد X-Shaper شد ، گن ساعت شنی و ماساژ که به لطف کاربرد مداوم آن ، به شما این امکان را می دهد که نه تنها از نظر ظاهری بدن ، بلکه از منظر سالم نیز مزایای عظیمی داشته باشید.

اصولی که سیستم گن ساعت شنی لاتکس بر اساس آن بنا شده است چیست؟ چرا تعداد بیشتری از مردم ، زن و مرد ، این محصول را خریداری می کنند و بدون آن کار نمی کنند؟ در زیر نحوه کارکرد آن ، فوایدی را که بر بدن شما و نظرات کسانی که نه تنها آن را خریداری کرده اند ، بلکه کسانی که روزانه آن را می پوشند ، تعیین می کند ، خواهیم تحلیل.

زن ، بدون شک می توانم بگویم که یافتن بهترین باند لاغری شکم و باسن می تواند زندگی ما را تغییر دهد!

و در مورد مردان چه؟ چه تعداد از شما با خط کمر بسیار فراوان مبارزه می کنید؟

چربی شکم می تواند یک مشکل واقعاً بزرگ باشد: پوشیدن لباس های مورد نظر یا بدتر از آن ، لباس شنا را دشوار می کند ، در غیر اینصورت غیرممکن.

پوشیدن باند پشتیبانی ممکن است به عنوان یک راه حل مناسب برای کاهش چربی های سرسخت معده به نظر برسد ، اما نتایج فقط موقت هستند!

باند مهار پوششی از جنس نئوپرن است که به منظور کاهش محیط اطراف تنه از طریق فشرده سازی سلولهای چربی طراحی شده است.

پوشیدن باند پشتیبانی در طول تمرینات ورزشی می تواند به شما در از دست دادن سانتیمتر کمک کند ، اما سلول های چربی پس از جدا شدن باند به حالت عادی باز می گردند.

برای داشتن شکم صاف و شکل باریک تر ، برخی از افراد رژیم کاهش وزن را انتخاب می کنند ، در حالی که برخی دیگر استفاده از  گن ساعت شنی ارزان قیمت را انتخاب می کنند. البته برای نتایج قطعی و سریع ، استفاده از قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای  باید علاوه بر یک رژیم غذایی سالم ، متنوع و متعادل و به موازات تمرین یک ورزش باشد. علاوه بر تقویت ماهیچه ها ، گن ساعت شنی جلیقه ای اصل برای سوزاندن کالری نیز ایده آل است.

اما انواع مختلف  مرکز پخش گن ساعت شنی چیست؟ مزایا و مضرات چنین تجهیزات چیست؟ چگونه از آنها استفاده می شود؟ آیا نتایج به سرعت قابل مشاهده است؟ بهترین مارک گن ساعت شنی لاغری کدامند؟ تمام پاسخ های این سؤالات در این مقاله است!

 


درعوض پوشیدن نوار لاغری برای شکم و باسن در زیر لباس هنگام ورزش به افزایش تولید عرق و از بین رفتن مایعات و در نتیجه وزن کمک می کند.

اگر هنگام انجام فعالیتهای قلبی عروقی از  خرید حضوری گن ساعت شنی در اطراف معده خود استفاده می کنید ، این امر به افزایش درجه حرارت بدن کمک می کند ، عرق بیشتری تولید خواهید کرد زیرا بدن شما برای "خنک شدن" و بازگشت به دمای معمولی همه کارها را انجام می دهد.

اما هرگز فراموش نکنید که در طول ورزش آبرسان باشید ، زیرا متخصصان ، دانشمندان و دانشمندان تکرار می کنند: هیدراته ماندن برای عملکردهای طبیعی بدن و برای حداکثر عملکرد بدنی ضروری است.

چی بهتره؟ مایعات معرفی شده باعث می شود عرق بیشتری تولید کنید و بنابراین مایعات دیگر را از دست می دهید

ژانویه 2020 کاهش وزن
تاثیر گن ساعت شنی یک راه حل خوب لاغری برای تصفیه شکل است؟

برای داشتن شکم صاف و شکل باریک تر ، برخی از افراد رژیم کاهش وزن را انتخاب می کنند ، در حالی که برخی دیگر استفاده از  قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا را انتخاب می کنند. البته برای نتایج قطعی و سریع ، استفاده از کمربند لاغری باید علاوه بر یک رژیم غذایی سالم ، متنوع و متعادل و به موازات تمرین یک ورزش باشد. علاوه بر تقویت ماهیچه ها ،  گن ساعت شن اصل برای سوزاندن کالری نیز ایده آل است.

اما انواع مختلف شکمبند ساعت شنی چیست؟ مزایا و مضرات چنین تجهیزات چیست؟ چگونه از آنها استفاده می شود؟ آیا نتایج به سرعت قابل مشاهده است؟ بهترین گن ساعت شنی تاپی کدامند؟ تمام پاسخ های این سؤالات در این مقاله است!

گن لاغری ساعت شنی نواری است که به دور کمر در ناحیه شکم چسبانده می شود ، به عنوان مثال با استفاده از بستن velcro. بر روی این کمربند می توان الکترودهایی نصب کرد که در تماس با پوست ، شوک الکتریکی می فرستند تا ماهیچه ها به طور طبیعی کار کنند. برخی از مدل ها باعث می شوند شما عرق کنید تا آب اضافی بدن از آن به نام کمربندهای عرق خارج شود. به لطف  گن لاغری شکم و پهلو می توان نواحی مختلف بدن را تحریک کرد: شکم ، ران ، باسن ، باسن و پشت. با گن ساعت شنی مردانه می توان چربی را از بین برد و ماهیچه ها را تقویت کرد.

گن ساعت شنی برای زیر لباس مجلسی برای چه کسی طراحی شده است؟

گن ساعت شنی ارزان  برای زنان و مردان در نظر گرفته شده است. اکثر مدل ها یونیکس هستند و قابل استفاده برای آقایان و خانم ها هستند. از طرف دیگر ، هنگام خرید ، مشخصات مدل انتخابی را با دقت بررسی کنید ، زیرا برخی از اشکال کمربند با مورفولوژی زن یا برعکس مرد مطابقت دارند.

به صورت آنلاین تعداد زیادی محصول وجود دارد که عملکرد آنها باعث کاهش کمر می شود. اما هیچ کس مانند  گن ساعت شنی کمری نیست که نه تنها اثر لاغری ایجاد می کند بلکه گرم کننده و ماساژ دهنده آن نیز هست. همه در یک محصول. همانطور که مشخص شد کمربند ساده ای است که باید در اطراف کمر ، باسن و پاها قرار گیرد. به لطف یک سیستم الکترونیکی که در داخل و یک ریموت کنترل راحت قرار دارد ، می توان عملکردهای مختلف محصول را تنظیم کرد. X-Shaper بسیار کاربردی ، آسان برای قرار دادن و جدا کردن است. شستشوی این مورد در مدت زمان کوتاهی به لطف پارچه سبک امکان پذیر است و سپس ادامه آن را بپوشید. این امکان وجود دارد که در هر مکانی انجام شود ، حتی در تعطیلات نیز می تواند شما را دنبال کند تا از این طریق تمرین خود را از دست ندهید ، یا به راحتی در یک کیف دستی نگهداری کنید. این محصول روی باتری کار می کند و نیازی به برق ندارد. فناوری نوآورانه و ترکیب سه عنصر ، ماساژ ، لرزش و گرمایش به شما کمک می کند تا این کمربند تأثیر بی نظیری روی بدن شما بگذارد.

قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا در سایت های مختلف

خرید شکم بند لاغری هات شیپر در سایز های جور با جور

لباس های لاغری و گن ها...
ما را در سایت لباس های لاغری و گن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران saatsheni24 بازدید : 160 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 17:15

خرید عمده گن های ساعت شنی اصل کلمبیا09386932322


نحوه پوشیدن گن ساعت شنی تاپی د آتشفشان برای کاهش وزن کمربند "آتشفشان" برای کاهش وزن - دستورالعمل استفاده

بسیاری از افراد می خواهند وزن کم کنند ، اما معلوم می شود که این برای همه نیست بلکه فقط برای پایدارترین و قوی ترین آرزو است. این خصوصاً وقتی نتیجه وزن به نظر می رسد آزار دهنده باشد ، اما در مورد اندازه کمر و شکم هیچ چیز خوبی نمی توان گفت - از این رو پوندها به خصوص تمایلی ندارند.

این مشکل در آقایان نیز وجود دارد ، اما خانم ها به ویژه هنگام تعطیلات ، دریا ، لباس های زیبا و لباس های سبک که مخصوصاً سانتیمتر معده مشکل دارند نگران هستند. و اگر رژیم غذایی و رفتن به ورزشگاه هنوز هم نمی تواند این کار را انجام دهد ، او به نجات می آید - شکمبند ساعت شنی برای از دست دادن وزن ولکان.

چه چیزی است

با استفاده از این گن ساعت شنی اصل می توانید حجم بدن را کاهش دهید و این خاصیت نه تنها توسط ورزشکاران استفاده می شود. وولکان وسیله ای برای کاهش وزن است ، می توانید از آن در خانه نیز برای تنظیم شکم و کمر استفاده کنید.

چه اتفاقی می افتد در هنگام استفاده از قیمت گن ساعت نشی اصل کلمبیا ولکان:

چربیها سریعتر سوزانده می شوند.
یک روش ریزگرد در سطح پوست زیر تاثیر گن ساعت شنی انجام می شود.
متابولیسم وارد یک مرحله فعال تر می شود.
فرآیندهای فعال کننده جریان خون را فعال می کند.

این محصول نه تنها به عنوان وسیله ای برای کاهش وزن می تواند مؤثر باشد. به موازات ، سایر مشکلات حل می شوند:

ماهیچه های پشتی اغراق نمی شوند.
جذب شوک در طول تمرین.
پوست از جابجایی احتمالی محافظت می شود.
حمایت خوب از عضلات شکمی برای دوره توانبخشی در افرادی که تحت عمل جراحی شکم قرار گرفته اند.
کمک عالی در تنظیم دیواره شکم در مبتلایان به فتق؛
کاهش درد در بیماران مبتلا به رادیکولیت
استرس را از رانندگانی که مدت طولانی رانندگی می کنند تسکین می یابد.
افزایش لحن عضلانی.
پیشگیری از آسیب

 

 

 

همیشه جدیدترین و بهترین راه برای کمک به کاهش وزن وجود دارد و برخی از آنها حتی کار می کنند. این در مورد قرص ها و مکمل های مختلف صدق می کند.

با این وجود موارد دیگری وجود دارد که می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند و شما را لاغرتر کند ...
به عنوان مثال ،خرید حضوری گن ساعت شنی حرفه ای Vibro Shape برای کاهش وزن در نواحی خاص بدن.

 


بنابراین در اینجا نکات کلیدی دستورالعمل های آنلاین یافت می شود.

بهترین مارک گن ساعت شنی ابزاری مؤثر در مبارزه با شکم اضافی است. به شما کمک می کند تا بدون آسیب رساندن به سلامتی ، از اضافه وزن اضافی خلاص شوید.
مرکز پخش گن ساعت شنی به روش خاص خود بی نظیر است زیرا ترکیبی از اثرات حرارتی و اثرات ماساژ است.
شما باید از آن با استفاده از آن بر روی سطح بدن استفاده کنید ، که چربی بدن شما را جابجا می کند ، این ماساژ به 4-7 سانتی متر در اعماق چربی بدن نفوذ کرده و سلولهای چربی را حتی در بیشتر لایه ها به ذرات ریز خرد می کند. چربی عمیق بدن
کمربند دارای حالت سونا است ، یعنی گرمایش اضافی منطقه تحت درمان.
گرمایش حرارتی به سرعت بخشیدن به فرآیندهای متابولیکی کمک می کند ، به ترتیب باعث تسریع در حذف سموم می شود (؟؟؟؟)

گن ساعت شنی جلیقه ای اصل برای کاهش وزن (شکل Vibro) دارای یک سیستم لرزش منحصر به فرد است که به شما امکان می دهد چندین انقباض عضلانی (حداکثر 50 بار در ثانیه) را بدست آورید ، که به نوبه خود به شما در دیدن نتایج قابل توجهی کمک می کند. بعد از تنها چند روز آموزش استفاده از کمربند در حین تمرین تناسب اندام تا 50٪ اثر تمرینات را افزایش می دهد! کافی است  قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای خود را بکشید ، یک دکمه را فشار داده و از لرزشهایی که باعث تحریک گردش خون می شوند ، اشباع اکسیژن بافت را تقویت کرده و از این طریق ، بهبود سطح پوستی و خاصیت ارتجاعی را تجربه می کنید.
گن ساعت شنی ارزان قیمت برای ماساژ پشت ، شانه ها ، بازوها ، کمر ، شکم ، کمر ، باسن و باسن استفاده می شود. کمردرد را کاهش می دهد ، کمر و باسن را کاهش می دهد.
آرامش پوست را بازیابی می کند ، از بین بردن علائم کششی پس از زایمان ، از بین بردن اثر "پوست لیمو" ، از ایجاد سلولیت جلوگیری می کند.

از کرست برای کاهش وزن و همچنین برای اصلاح ترکیب بدن استفاده می شود. کمربند و کرست برای کاهش وزن یکی از راه های کاهش وزن است.
در چه مواردی باید از لاستیک برای کاهش وزن استفاده شود؟

یکی از سؤالاتی که ابروهای مدرن را نگران کرده است این است: آیا  گن ساعت شنی برای کاهش وزن کافی است؟ بنابراین آیا می توان از این طریق از اضافه وزن به طور کامل خلاص شد؟ پاسخ: می توانید با کرست مقداری وزن خود را از دست بدهید. اما اگر می خواهید به نتیجه مطلوب برسید ، از دست دادن وزن ، لاغر کردن کمر ، ورزش و تغذیه مناسب یک ضرورت است. بنابراین ، برای کاهش وزن توصیه می شود هنگام انجام ورزش یا رقصیدن ، کرست را بپوشید.

کرست برای کاهش وزن 1 تصویر

دستورالعمل استفاده از گن ساعت شنی لاتکس


تمایل به کاهش وزن ، میل به ذوب چربی در شکم و طرفین
تقویت عضلات شکمی در طی توانبخشی بعد از عمل
به عنوان لباس زیر که بعد از زایمان شکم خسته کننده جمع می کند
فتق دیواره شکم و سایر اختلالات صداقت
به منظور جلوگیری و از بین بردن پوست گنگ در افرادی که در مدت زمان کوتاه وزن زیادی را از دست داده اند
جلوگیری از علائم کشش (ترک های پوستی)
پوشش بصری نقایص ساختار بدن
کمردرد

گن ساعت شنی 25 فنره اصل کلمبیایی

تی شرت هات شیپر با بهترین کیفیت و کم ترین هزینه

لباس های لاغری و گن ها...
ما را در سایت لباس های لاغری و گن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران saatsheni24 بازدید : 152 تاريخ : يکشنبه 15 تير 1399 ساعت: 19:39

نوشتهٔ تازه ‹ فروشگاه محصولات لاغری هات شیپر 09397795970


شکم اضافه وزن و وزن جانبی مشکلی است که دختران جوان و بزرگسالان با آن روبرو هستند. برای به دست آوردن کمر باریک و معده بلند شده ، بسیاری از آنها به شیوه زندگی عادی خود تنظیم می کنند: یک رژیم غذایی مناسب ترتیب داده ، تمرینات بدنی را در خانه یا سالن بدنسازی انجام دهید.

شما می توانید با استفاده از گن ساعت شنی کمری خاص به چربی سوزی برسید. امروزه بیشتر و بیشتر زنان و مردانی که به دنبال ورزش هستند تلاش می کنند این روند را تسریع کنند. علاوه بر این ، به متخصصان تغذیه و مربیان بدن سازی توصیه می شود که همراه با تغذیه و ورزش مناسب ، گن ساعت شنی ارزان بپوشند.

افرادی که دارای اضافه وزن هستند و درجات مختلفی از چاقی دارند ، انجام تمرینات بدنی طولانی تر را مشکل می کنند ، بنابراین متخصصان تغذیه رژیم های خاصی را برای آنها ایجاد می کنند و به آنها توصیه می کنند گن ساعت شنی برای زیر لباس مجلسی بپوشند. برای بسیاری از زنان و مردان مبتلا به بیماریهای قلبی عروقی و دستگاه گوارش ، فعالیت بدنی ممنوع است. برای حفظ وزن ماهیچه ها و خلاص شدن از شر چربی های ایجاد شده ، ارزش دارد سعی کنید یک یا چند نوع گن ساعت شنی مردانه را در آن قرار دهید.

با این وجود ، گروهی از افراد وجود دارند که می خواهند معده پر تنشی داشته باشند اما وقت کافی برای رفتن به ورزشگاه و انجام تمرینات سخت - ورزشکار و مادران جوان ندارند. اگر برای تمرینات روزانه وقت و انرژی کافی دارید ، بنابراین توصیه می کنیم از مزایای گن لاغری شکم و پهلو وزن بگیرید و در مورد راه های کاهش وزن سریع تصمیم بگیرید.

اصول کارکرد، اصول جراحی، اصول عملکرد

انواع  گن لاغری ساعت شنی اصلاح را می توان در اصل عملکرد آنها - تشکیل پوسته متراکم و گرم کردن مناطق مشکل دار خلاصه کرد. هدف اصلی گن ساعت شنی تاپی جلوگیری از خنک شدن مکان های خاص تا دمای طبیعی بدن آنها است. در حین تمرین ، بدن مایعات را برای خنک کردن به تنهایی آزاد می کند و به آن اجازه می دهد دمای مطلوب را حفظ کند. انواع شکمبند ساعت شنی  به منظور بهبود ترشح عرق و ریزش مایعات بعدی طراحی شده اند. بگذارید با جزئیات بیشتر اصل عملکرد انواع اصلی تسمه ها را در نظر بگیریم.

بسته به مکانیسم کار ، 3 اصل اصلی کار گن ساعت شنی اصل وجود دارد:

قرار گرفتن در معرض حرارتی در مناطق مشکل دار باعث بهبود سوخت و ساز بدن ، تسریع در حذف سموم می شود.
لرزش قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا دارای خاصیت ماساژ هستند.
عمل ضربه به کاهش عضلات شکمی کمک می کند.
برای اینکه دریابید که تاثیر گن ساعت شنی برای از بین بردن شکم و از بین بردن چربی همان چیزی است که شما نیاز دارید ، پیشنهاد می کنیم نگاه دقیق تری به هر نوع داشته باشید.

خرید حضوری گن ساعت شنی


تبلیغات ارسال شده به صورت آنلاین و بررسی ها نوید می دهد که بهترین مارک گن ساعت شنی اصلاحی با جلوه سونا (کمربند حرارتی) به شما امکان می دهد در کمترین زمان ممکن صاحب شکم تخت و تون شوید. چطورکار می کنند؟ هنگام پوشیدن مرکز پخش گن ساعت شنی ، اثر "حمام گرم" در طرفین ایجاد می شود و تمرکز آن روی یک ناحیه از بدن است. به دلیل تعریق ، چربی زیر جلدی آهسته شروع به سوزاندن می کند.

 


چگونه می توان اثر گن ساعت شنی جلیقه ای اصل وان را از لاغری دستان خود دوخت؟

کمربند لاغری برای کسانی که مایل به دفع مایعات اضافی هستند کمک بزرگی است. البته با چنین وسیله ای چربی شروع به "حل شدن" در چشم ها می کند ، اما رطوبت موجود در چربی زیر جلدی و تجمع خود گلیکوژن ، به سرعت و به طور طبیعی از طریق عرق عبور می کند.

این کنسانتره مایع پلی ساکاریدها - یکی از اصلی ترین مقصرهای سنگین وزن. بنابراین ، زنان اغلب از تسمه های نئوپرن برای بیرون آوردن آب ایستاده از مناطق مشکل استفاده می کنند.

علاوه بر این ، در کدام قسمت از بدن ، چنین منطقه ای به طور فعال عرق می شود و بنابراین جریان خون را افزایش می دهد. در نتیجه ، تقویت گردش خون باعث لیپولیز طبیعی (تجزیه چربی) می شود و عملکرد جریان لنفاوی "تخلیه" از بدن را عادی می کند.

قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای این کار با دستان شما امکان پذیر است ، به خصوص اگر خانه حاوی مواد مناسب باشد. حتی اگر مجبور به خرید آنها باشید - این هزینه بسیار ارزان تر از محصول نهایی خواهد بود. در همین حال ، کمربند بودجه می تواند حتی از بسته بندی های معمول مواد غذایی ، که متداول ترین روش ها ، بسته بندی بدن است نیز تقلید کند.

آیا استفاده از کمربند لاغری مهم است؟

اگر در حال تمرین "حالت" ثابت هستید و کمی حرکت می کنید ، از این وسیله استفاده کنید ، منطقی نیست. کمربند برای افرادی که در خانه تمرین می کنند یا آن را در سالن ورزشی انجام می دهند یک انتخاب اضافی است. از این محصول استفاده نکنید ، برای افرادی که قصد دارند آن را به شکم متصل کنند ، مشکلاتی در سیستم تولید مثل دارد ، مناسب است. در این حالت می تواند باعث گرم شدن بیش از حد بافت ها شود که می تواند بر روند بیماری اثر منفی بگذارد. به این مقاله توجه ویژه ای داشته باشید ، باید آنچه را که پولیپ در رحم یا تومورهای کیستیک تخمدان ها دارند ، بپردازید.

به دلایل نامعلوم ، بعضی افراد صمیمانه معتقدند که با قرار دادن گن ساعت شنی ارزان قیمت  بدن خود ، بدون تلاش محلی برای حل مناطق مشکل در شکل هستند. اما اینطور نیست. توجه داشته باشید که اگر آن را روشن کنید و روی نیمکت جلوی تلویزیون دراز بکشید ، بند به هیچ وجه به شما کمک نخواهد کرد.

اما در صورت تمیز کردن عمومی می توانید این چیز را بپوشید ، یا کارهایی انجام دهید که حداقل به فعالیت بدنی نیاز دارند.

سپس دو پرنده را با یک سنگ می کشید - و خانه تمیز است و چربی بدن به سرعت ذوب می شود.

چرا این تصور غلط است که گن ساعت شنی لاتکس لاغری فقط در چند هفته و بدون هیچ تلاشی قادر به حل مشکل وزن سنگین است؟ دلیل مدل های جذاب برای تبلیغ محصولات گران قیمت از طبیعت. فرد مناسب فوراً خواهد فهمید که اگر یک هدف ورزشی باشد ، غیرقانونی بودن ، مانند مدل ها ، غیرممکن است.در دنیای امروز ، شکل ایده آل برای بسیاری از زنان موضوعی است. اما معمولاً زمان و زمان لازم نیست زیرا آنها برای کار و کارهای خانه بیرون می روند. یک راه حل عالی برای لاغر شدن گن ساعت شنی  معده است. فقط لازم است جلسات منظم با برنامه آنها برگزار شود.

 

گن لاغری ساعت شنی

تی شرت هات شیپر اورجینال

 

لباس های لاغری و گن ها...
ما را در سایت لباس های لاغری و گن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران saatsheni24 بازدید : 171 تاريخ : چهارشنبه 11 تير 1399 ساعت: 22:14

آشنایی با گن های ساعت شنی لاتکس اصل کلمبیا 09386932322


لاغری ، پس از زایمان و شکل دادن لباس زیر شامل انواع گن ساعت شنی تاپی ، کرست ، بدن و شورت است. آنها برای شکل دادن به کمر ، باسن و معده طراحی شده اند. اکثر طرح ها دارای تنظیم چند مرحله ای هستند که به شما امکان می دهد با خلاص شدن از شر هر سانتی متر غیر ضروری در کمر ، از محیط دور کم کنید. شکمبند ساعت شنی پس از زایمان و شیشه های شیشه ای باعث بهبود سریع تر می شوند.

گن ساعت شنی اصل


قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا و شکل دهی Tummy Trimer دارای تنظیم سه مرحله ای است. لباس زیر انعطاف پذیر به بدن چسبیده ، رول نمی شود و از بالا به پایین حرکت نمی کند. این ماده دارای ساختار متخلخل و سوراخ هایی است که به پوست اجازه تنفس می دهد. هزینه تاثیر گن ساعت شنی حدود 30 PLN است.

خرید حضوری گن ساعت شنی دیگری است که به خوبی به بدن می چسبد و در زیر لباس نامرئی است. از مش نازک و انعطاف پذیر لانه زنبوری ساخته شده است. مش به بدن می چسبد و چین های روی معده ، طرفین و پشت را مدل می کند. علاوه بر این ، دوام و تنفس دارد. هزینه حدود 25 PLN است.

با بهترین مارک گن ساعت شنی داغ عرق خواهید کرد و 4 برابر سریعتر از هر لباس دیگری وزن خود را کاهش می دهید!

مرکز پخش گن ساعت شنی هنگام سوختن کالری همیشه خشک و نامرئی می ماند.

پارچه هوشمند نئوتکس که از آن کمربند ساخته شده است ، نرم و سبک است ، به لطف آن ، این گن ساعت شنی جلیقه ای اصل ورزشی نوآورانه می تواند به عنوان لباس بیرونی یا زیر لباس پوشیده شود ، جایی که کاملاً نامرئی خواهد بود.

در حالی که قسمت داخلی مواد باعث افزایش درجه حرارت بدن و در نتیجه افزایش تعریق می شود ، پارچه خارجی رطوبت را جذب می کند

پوشیدن بیشتر ، برای نتیجه بهتر ، پوشیدن بیشتر.

هر چه بیشتر قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای بپوشید ، نتایج بهتری خواهید یافت! کمربند مناسب است هنگام ورزش یا نشستن در رایانه ، از آن استفاده کنید. شما می توانید آن را هنگامی که از نظر جسمی فعال هستید ، بدون توجه به آنچه انجام می دهید بپوشید ... زیرا کمربند همیشه نامرئی و خشک است ، بنابراین هیچ کس راز شما را برای یک چهره کامل کشف نمی کند!

در کمربند Hot Shapers ، می توانید شکل خود را شکل داده و وزن خود را نه تنها هنگام تمرین و ورزش ، بلکه به سادگی با پوشیدن آن هر روز کاهش دهید! مواد مدرن استفاده شده در پارچه باعث گرم شدن قسمت های مختلف بدن ، افزایش دمای داخلی آنها ، تسریع و افزایش عرق شدن می شود که به لطف آنها چربی می سوزانید.

با استفاده از Hot Shapers شما 4 برابر سریعتر از هر لباس دیگر عرق خواهید کرد و وزن خود را کاهش می دهید! کمربند نئوپرن هنگام سوزاندن کالری همیشه خشک و نامرئی می ماند.

پارچه هوشمند نئوتکس ، که از آن کمربند Hot Shapers ساخته شده است ، نرم و سبک است ، به لطف آن می توان این کمربند ورزشی خلاق را یا به عنوان لباس بیرونی یا زیر لباس پوشید ، جایی که کاملاً نامرئی خواهد بود.

در حالی که قسمت داخلی مواد باعث افزایش دمای بدن و در نتیجه افزایش تعریق می شود ، پارچه خارجی رطوبت را جذب می کند به طوری که کمربند همیشه خشک می ماند. پوشیدن بیشتر ، برای نتیجه بهتر ، پوشیدن بیشتر. هر چه بیشتر کمربند لاغری بپوشید ، نتایج بهتری خواهید یافت!

کمربند مناسب است هنگام ورزش یا نشستن در رایانه ، از آن استفاده کنید. شما می توانید آن را هنگامی که از نظر جسمی فعال هستید ، بدون توجه به آنچه انجام می دهید بپوشید ، زیرا کمربند همیشه نامرئی و خشک است ، بنابراین هیچ کس راز شما را برای یک چهره عالی کشف نمی کند!

 


گن ساعت شنی ارزان قیمت کمربند شکمی نئوپرن را می توان هر روز زیر لباس پوشید یا فقط در حین ورزش پوشید. با افزایش دمای بدن و حفظ گرما ، ضمن کاهش موجود ، از تشکیل بافت جدید چربی جلوگیری می کند. کمربند به شکل شما در جلسات تمرینی و فعالیتهای روزمره و همچنین هنگام رانندگی کمک می کند. کمربند همچنین باعث تقویت ناحیه کمر می شود. هنگامی که گرما را به بدن خود می رسانیم ، کل متابولیسم به سرعت تسریع می شود ، و به این ترتیب - چربی سوزی 5.10 یا حتی 15 برابر سریعتر از یک روند طبیعی است.

در مقایسه با سایر کمربندهای موجود در بازار. گن ساعت شنی لاتکس برای تغییر محیط است ، بنابراین انتخاب اندازه مناسب بسیار مهم است. علاوه بر این ، Velcro می تواند برای بدن تحریک کننده باشد و باعث ساییدگی پوست شود

کمربندهای لاغری چیست؟

کمربندهای نئوپرن چگونه به درستی کار می کنند؟ آیا آنها می توانند جایگزین ورزش های سنتی یا ورزش های آهسته دویدن شوند؟ آیا واقعاً می توانید با کمک کمربند لاغری وزن کم کنید؟ معلوم است که جواب این سؤال چندان ساده نیست. کمربند نئوپرن به طور موثری عضلات را تحریک می کند و به کاهش چربی بدن کمک می کند ، اما در عین حال نمی توان انتظار داشت که کل بدن را پیچ کند - به دلیل نقاط کار می کند. با این حال ، این یک راه حل اضافی مؤثر است که قادر به لاغر کردن قسمت خاصی از بدن است.

گن ساعت شنی چگونه کار می کنند؟

شایان ذکر است که بسته به مدل انتخابی متفاوت به نظر می رسد. انواع مختلفی از کمربندهای نئوپرن لاغری وجود دارد:

کمربندهای لرزشی ارتعاشی - این نوع کمربندها معمولاً دارای چندین برنامه با ارتعاشات متفاوت هستند. لرزش ، در حالی که عضلات را تحریک کرده و آنها را گرم می کند ، که روند چربی سوزی را تسریع می کند ،
کمربندهای لاغری ماساژ و ارتعاش - این نوع کمربندها نه تنها باعث لرزش و تحریک عضلات می شوند ، بلکه معده را تسریع در متابولیسم نهایی ، علاوه بر آرامش عضلات ،
کمربندهای لاغری با عملکرد سونا - این کمربندها همچنین دارای برنامه های مختلف لرزش هستند و علاوه بر این بدن را گرم می کنند ، که باعث تعریق در منطقه می شود. این منجر به تسریع روند چربی سوزی می شود.

همه کمربندهای لاغری نئوپرن ذکر شده از مواد انعطاف پذیر ساخته شده اند. آنها همچنین در زیر لباس نامرئی هستند. بنابراین ، آنها می توانند با موفقیت روزانه و حتی در حین فعالیت های معمولی پوشیده شوند. بنابراین می توانید هنگام تمیز کردن ، تماشای تلویزیون ، گشت و گذار در اینترنت یا خواندن کتاب تمرین کنید.

قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا

نیم تنه لاغری هات شیپر حرفه ای

 

لباس های لاغری و گن ها...
ما را در سایت لباس های لاغری و گن ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران saatsheni24 بازدید : 166 تاريخ : سه شنبه 10 تير 1399 ساعت: 23:48